Moje radosti!


Radujete se?  Nebo si spíš na život stěžujete? Člověk si občas musí uvědomit, co nám vlastně dělá radost, aby jsme ty radosti dělali častěji ..

1. Cesty vlakem 
    
- miluju cesty vlakem je to pro mě obrovský relax a nechci jezdit jen krátké cesty z práce do práce, ale i výlety a prostě vlakem pořádně cestovat. Vzít si sluchátka, oblíbenou knížku něco dobrého na cestu, čtyřnohého parťáka a můžu jet. Během cesty úplně vypnu a opravdu si užívám přítomnou chvíli. 

2. Procházky 

- jen já a můj čtyřnohý parťák ani nevíte jak já se těším na léto. Procházky jsou to nejlepší, co můžu dělat a to díky Charliemu. Není to žádný gaučový pes, kterého bych musela hodinu přemlouvat, aby někam šel. Charlie by chodil pořád a neví, kdy má dost :D Což mimochodem já vím přesně, kdy mám dost jenže vysvětlete mu, že procházka netrvá prostě věčně a panička už chce domů! 

3. Květiny

- miluju všechny květiny i když masožravku můžeme ze seznamu radši vymazat. Když vstanu a jdu si udělat snídani a vidím na stole,  jak mi květiny ve váze rozkvetly vždycky se usměju. A holky kupujte si květiny sami sobě není pravidlem, že máte čekat na květiny od muže. A stačí klidně luční kvítí, tady na vesnici ho je více než dost, tak až pojedete na chalupu nebo máte blízko přírodu, zkuste to. 

4. Knihy a časopisy 

- tady se rozepisovat nebudu z předchozích článků víte, že knihy mám ráda už vlastně od dětství  Do teď mám doma dětskou encyklopedii, kterou jsem přečetla nejmíň milionkrát a myslím, že ještě teď bych v ní objevila něco nového. Časopisy mám takový relax, když nechci moc přemýšlet, jen prostě listuji a dívám se po různých novinkách ať v kosmetice či v módě nebo jen informace o zdravém životním stylu. A mám otázku na ty, co časopisy čtou . Listujete od konce nebo začínáte číst poctivě od začátku ? :D Neříkala jsem, že se rozepisovat nebudu? :D 

5. Hudba 

- kytara, klavír nebo jen sluchátka v uších, to je pro mě prostě radost každý den! Po příchodu do práce, kde máme klavír si vždycky sednu a jen hraju a zpívám a hraju. Mozek vlastně úplně vypne a já se soustředím jen a jen na hudbu. Jako učitelka se tak nějak i psychicky připravím, než přijdou děti do školky :D 

6. Pohyb 

- jó, zvedám ruku a hlásím se, že ten sport poslední dobou dost flákám. Ale počítá se každodenní hra fotbalu s kluky ve školce? Já si myslím, že jo, protože, říkám vám fotbal s dětmi je úplně jiná liga. Sport je určitě super pro psychiku, ale nezapomínejte, že když se budete trápit v posilovně, kde vás to vůbec nebaví je úplně k ničemu. Ten sport musí být hlavně pro radost a pak přichází ty výsledky. Třeba si jen tak jít prostě zahrát míčovou hru klidně i s dětmi. 

7. Vztahy 
- a samozřejmě v neposlední řadě jsou důležité i vztahy, které mi dělají radost. Nezůstávat v těch nezdravých a navazovat i nové přátelské či partnerské. Věřte, že zůstávat dlouho sám či sama není úplně zdravé. 

Na závěr chci podotknout, že všechno musí jít v ruku v ruce. Jak psychická pohoda tak naše sebevědomí a i dobré vztahy. A když máš na nic náladu přijmi to. Věřte, že někdy mi na špatnou náladu nepomůže ani jedna radost, kterou jsem tady napsala. A druhý den je ten svět zase o něco lepší. Někdy třeba fakt stačí, se z toho všeho vyspat. :D A co vy a vaše radosti? Podělte se v komentářích, budu se těšit a nechám se inspirovat ❤️

Ráda na závěr: Buď a nebo, vždycky máš na výběr, co pro život vybereš! 





Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu