Moje změny! 

Máme tu nový rok a s tím přichází spoustu předsevzetí. Někteří na to nevěří a nedávají si je, někdo to vnímá jako dobrý začátek pro vytyčení si nových cílů a priorit. Ať je to tak či jinak je fajn nějak začít a je jedno jestli na Nový rok nebo v březnu či v listopadu. A tak jsem si pro vás připravila pár věcí, které bych chtěla změnit já. Třeba tím někoho nakopnu si podobný seznam napsat taky nebo taky ne, ale to je fuk :D  Tak jdeme na to ! 

 1 . Začít si víc organizovat čas 
      Ani ve svých 21 letech si neumím zorganizovat čas tak, abych nebyla ve stresu či stíhala se třeba pořádně v klidu ráno nasnídat. Snídám cestou nebo nesnídám vůbec a pak umírám hlady. Věci dělám na poslední chvíli a pak se proklínám, proč jsem nezačala dřív. 

2. Umět se víc bavit 
    Moje povaha na to moc není a uvolnit se ve společnosti neznámých lidí mi dělá dost značný problém. Jsem dost introvert a pro moje štěstí mi stačí můj pes a příroda. ALE. Z toho se život neskládá. Takže snad se to tento rok povede a budu víc společenská než doposud ! :D 

3. Víc číst 
   Tento rok bych byla asi nejhorší čtenář za poslední desetiletí. Knihy mi dávají svobodu a klid a já byla spíš ve stresu než v klidu, takže klidně mi neváhejte napsat do komentářů nějaké tipy na knížky budu ráda a víc se kousnu si na knihy udělat víc času! 

4. Pravidelně plavat 
   Nejsem vůbec plavec, už od mala jsem vodu prostě ráda neměla, nikdy jsme si nerozuměli. Ona mě chtěla utopit a já se snažila jí dokázat, že prostě umřít nechci. Pak jsem plavala na střední škole, což bych vůbec nekomentovala, protože jsem byla ráda, že jsem to nějak doplavala až k maturitě :D 
Teď už vlastně minulý rok jsem plavat chodila a bavilo mě to, tak bych tomu chtěla dát ještě větší šanci a třeba se ještě s vodou stanu kamarádka a nebo taky ne .. :D 

5. Věnovat se hudbě 
    Hraní na kytaru je pro mě jako spánek,prostě si bez toho nedokážu představit život. Baví mě vymýšlet svoji vlastní hudbu. Chci se naučit psát texty, což je pro mě dost velký oříšek a obdivuji každého hudebníka, který to umí a dokáže si to všechno hezky poskládat. 

6. Přestěhovat se ! 
    Plánuji to takovou dobu, už na střední jsem o tom básnila. Ale pak se to všechno nějak změnilo a ze stěhování úplně sešlo. Tak snad teď už seberu všechny svoje síly a psa a půjdu se naučit jaké to je žít sama a s Charliem samozřejmě. Tak uvidíme jak to celé vlastně dopadne .. 

 Chci všem, co to dočetli až sem popřát krásný nový rok 2020! Držím vám palce! Ať dosáhnete všeho co si přejete, ať si užíváte každý okamžik každého dnu, protože za chvíli budeme zase slavit další rok, tak ať vám ten čas neuteče mezi prsty. 

Rada na závěr: Poslouchej své srdce a nebuď na život sám. Chyby a slzy tě zase posunou dál! 



Komentáře

  1. 3. "Sobecký gen (The Selfish Gene)" Richard Dawkins

    ...

    7. Naučit se rychle a pěkně krájet zeleninu, celkově zlepšit své kuchařské schopnosti.
    8. Skočit s padákem.
    9. Více cestovat, navštívit nějaký nový stát.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za tip na knížku! A máš super cíle mě dělá značný problém nakrájet cibul tak bych se v tom taky mohla zdokonalit! :D Užij si skok s padákem :) A ať tě štěstí provází na všech cestách!

      Vymazat
  2. Ahoj, približne v tvojom veku som si prečítal knižky od Carlosa Castanedu a zmenili mi život :) ak stojíš o nejakú vekmi overenú indiánsku múdrosť a o rozvíjanie svojej vôle (keďže si dávaš predsavzatia tak to tak vyzerá) možno by sa ti to mohlo páčiť ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, děkuji za zpětnou vazbu mám z toho radost. Hned se na knížky podívám tohle téma mě fakt zajímá a jak si správně uhádnul rozvíjení vůle to je něco pro mě ! Já ti zase doporučím knížku, co teď čtu od autora Laurent Gounelle s názvem Bůh chodí po světě inkognito je to už třetí knížka co čtu od tohoto autora a je skvělá, tak třeba tě bude taky bavit !

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu